2009. április 27., hétfő

Majdnem steampunk - egy amolyan "feltalálós" képeslap

Mindig gondban vagyok, ha férfiembernek gyártok valamit - Ti nem...?:-) Hogy akkor például a csipke, az eleve ugrott, szalag mértékkel, no aztán meg a színek, a téma, a papírok mintája...

Az alábbi, hátulján mágnessel fémfelületre rögzíthető táblácskát egy nagyon kedves barátom kapja, "csak úgy". Az elmúlt években már sokszor "termett ott" éppen akkor, amikor szükségem volt valakinek a segítségre, így éppen ideje, hogy megtudja, mennyire értékelem mindezt. Igazából ez amolyan hűtőmágnes, van rajta pár jármű, van rajta idézet és a felhajott fül és csipesz alá cetliket lehet dobálni átmenetileg, mondjuk parkolócédulát, blokkot, bevásárlólistát...



A lapot sötétbarna pasztellpapír alapra készítettem, melyet kétrét hajtottam és a felhajtott szélét ívben mintásra vágtam cakkos ollóval. A korabeli biciklis (?) képet vastag kartonra ragasztottam, úgy vágtam körbe a később a lapról lelógó részét; ugyanígy járt a légballon is. Került egy pár sor gépi varrás is a lapra, a széleket tintáztam, került fel a sarkokra fémveret. A felhajtott részre egy vékonyabb zöld papírt gyűrtem a ballon alá és tettem rá egy újságpapír-mintájú virágot és egy nagyfejű, óralapot ábrázoló kapocs került ennek a közepébe (mindekettő a nyeremény-csomagomból). Az "explore" feliratú 3D-s szilikon-matrica Colorbök (még mindig New Yorkból...).

Feljhajtott állapotban egy kis festett fa csipesz fogja össze a lapot, ha pedig lehajtjuk a fület, alóla "kiugrik" a táblácska az idézettel, amelyet szalagokkal díszítettem.
(Csakazértis.;-)))


2 megjegyzés:

Vera írta...

Itt is gratulálok, mert nagyon szép és ötletes lapot készítettél! :)

cinnamon írta...

Nem is majdnem. Teljesen steampunk, nagyon tetszik :-)