2009. június 26., péntek

Újabb játékok



A fenti díjjal Szilvi ezt a blogomat, Kata pedig a Tündérligetet lepte meg, nagyon szépen köszönöm!:-)

A szabályok a következők:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat.
3. Nevezz meg legalább 7 blogot.
4. Hagyj üzeneted a díjazottjaidnál.

Már biztosan sokan megkapták ez a díjat mástól is, de azért íme az én kedvenceim, amelyeket szinte napi szinten követek:

1. Színek szigete
2. Szilvifoto
3. Baba-blabla (zárt)
4. Cinnamon
5. Spirituális ébredés
6. Stefinyuszi és szerettei (zárt)
7. Anna Lale (zárt)

---

Zsuzsi pedig azt kérte, írjak 6 lényegtelen dolgot magamról, no, megpróbálom:

1. Nem szeretem a sárgadinnyét. Gyermekkoromban egyszer elrontottam vele a gyomromat és azóta a szagát sem bírom.

2. Utálom, ha "totyorognak" előttem vagy várnom kell valakire/valamire, ilyenkor nagyon hamar elég ingerült tudok lenni. Ugyanakkor arra is érzékeny vagyok, ha rám kell várni, ez legalább annyira nyugtalanít, így mindig törekszem rá, hogy ne kelljen.

3. De, szoktam nassolni.:-) Általában inkább sósat.

4. Szeretem, ha copfban van a hajam, mert végtelenül kényelmes. Néha elkap a hév, hogy rövidre nyírassam, volt olyan kb. 1,5-2 éve (is) és nagyon szerettem.

5. Minél jobban vagyok belül, annál kevesebb festék van rajtam kívül. (Tudom, hogy van, akinél ez fordítva működik, nálam így.:-))

6. Ott érzem magam igazán otthon, ahol velem vannak a kedvenc könyveim is...:-)

Kíváncsi volnék Merika és Vera lényegtelen dolgaira!:-)

3 megjegyzés:

szilvie írta...

Köszönööööm!
Ahogy látszik, újabban inkább csak a fotóblogom lelkét ápolgatom, a családi blog mindig a rövidebbet húzza, vagyis szinte egyáltalán nem frissül :-( A fotóblogra meg nem szeretnék ilyen awardokat kitenni, de azért mindig nagyon örülök, ha valaki (így is) gondol rám...

Merika írta...

Köszönöm szépen! Én is mindennap járok erre, de láttam hogy már más megelőzött!A (milyen) láényegtelen dolgaim???Hah, majd összeszedem valahogy!

Osli írta...

Kukucskálj be az én blogomra, van meglepim számodra. (nem ez a díj;) )