2009. július 24., péntek

Nyári örömök

Volt egy egész hetem rá, hogy bepótoljam az elmúlt hónapok "koplalását" scrap-fronton: végre három oldallal is elkészültem, amelyeket már régóta tervezgettem! Erre feltétlenül jó, ha az ember lányának életében a két legfontosab férfiú vidéki nagyszülőknél pihen pár napot.;-)
Ettől függetlenül az oldalak természetesen a családról, konkrétabban a kisfiamról szólnak, naná.:-)

Az első oldalt - "Cicka" címmel - nagyon vidámra szerettem volna, így igazán színes lett. A fotó és a véletlenül a héten lelt cicás papír (Kreatív Hobbi, nincs márkajel) és annak pausz változata ihletett. A háttér egy kedves ismerőstől kapott, sárga, német nyelvű, eredeti könyvelési karton. A fotó széleit koptattam, sarkait legömbölyítettem és egy szintén legömbölyített sarkú, kék kockás Daisyd's alapra ragasztottam. A cicás papírt téptem és a középső macsekra rákerült a pausz változata 3D-ben, kétoldalú pufiragasztókkal. Maradék papírokkal dolgoztam, mindegyik szélét élénk színűre tintáztam kékkel, zölddel, pirossal. A szív-paradicsomos papír egy AVEC (www.avec.nl) blokkból van, a piros szériából. A felirat Showcard Gothic betűtípussal készült, körvonalasan nyomtattam, vágtam, tintáztam barnával és 3D-ben ragasztottam fel. Használtam még miltonkapcsokat, a "love" feliratú nagyfejű a Prima Marketingtől van, körülötte a sárga papírt gyűrtem, tintáztam szintén. A kommentet Simon Says Stamp bélyegzővel készítettem.





Tegnap este készült el az "1 év" című oldal, amely két hasonló képből készült. A két kép egy év eltéréssel lett fotózva és annyira sokat nőtt Andris!:-) Úgyhogy írtam is hozzá egy "Kisfiú-receptet", ami arról szól, hogy hogyan lesz babából fiúcska 1 év leforgása alatt. Az oldalhoz a virágok saját gyártmányúak. Egy korábban vásárolt karton virág-ívem kiürült és megtartottam a megmaradó karton körvonalakat, az volt az alap. Ezeket rajzoltam körbe a különböző papírokon, kivágtam, aztán koptattam a széleiket, tintáztam őket és egymásra rétegezve virágfejű miltonkapcsokkal rögzítettem. Az idézet apukám egy régi füzetének lapjára lett nyomtatva. A képek alatti díszpapírok egy "Kartos" márkájú olasz csomagolópapír és egy K&Company (12x12 Life's Journey Beige Kids Flat Paper), játszó gyerekeket ábrázoló háttérpapír, ezekből téglalapokat vágtam, koptattam, tintáztam. A járgányok szintén egy K&Company (12x12 Hopscotch Boy Toys Toss Flat Paper) háttérpapírról származnak. A bal alsó sarokba a díszcsíkok Simon Says Stamp pecséttel készültek.







A harmadik, "Életem virága" című oldal ma délután készült, egy maratoni "Váratlan utazás" széria nézése közben... Úgy érzem, ez a film mint mindig, megint hatott az elkészülő oldalra, mert elég romantikusra sikeredett. Másik inspirációm egy lélegzetelállítóan gyönyörű oldal volt, innen átvettem nagyjából az elrendezést és a kerítés-motívumot, a szállongó lepkéket. A pipacsos mintát egy olasz Scrapbour háttérpapírról vettem (SCRB 297 Romantic Collection), a bal sarokban végigfutó virágos háttérpapír, ami a afotó alatt is van, a Daisyd's-től származik, akárcsak a halványkék nagy rózsa a kerítás alatt és a darázs meg a lepke. A kerítésen és a fotó sarkában levő lepkék matricák Brenda Waltontól. A fekete díszcsíkok részben Simon Says Stamp pecsételések, részben kaparós matricák a Basicgreytől. A lepkéket lebegő szárnnyal ragasztottam fel - eddig nem nagyon használtam lepkéket, de élőben annyira mutatósak így félig "repülve" hagyományos oldalon, hogy biztosan használok majd még ilyet. A kerítés saját gyártmány, előrajzoltam vajszínű akvarellkartonra, majd kivágtam, tintáztam és magas 3D pufiragasztóval tettem fel, ez is nagyon hatásos élőben, alatta a virágokkal!:-) Háttérnek vaníliaszínű akverellkartont használtam, amit a végén körbetintáztam feketével. A felirat fóliára-nyomtatásos-átnyomós módszerrel készült.




2 megjegyzés:

Osli írta...

Mennyire szépek lettek! A kedvencem a középső, de mind a három szuper munka. teljesen elájultam az oldalaidtól

csuti írta...

Tina, én még csak most értem ide, hogy hozzászólhassak az oldalaidhoz. Ettől függetlenül már jópárszor megcsodáltam őket! Annyira tetszik mindegyik, olyan ötletesek, a cicás papír, és a kerítés nagyon jó! Csodásak a fotók, örülök, hogy tudtál alkotni!