2009. október 21., szerda

"Tilitolis" képeslap, tündérrel

Egy hatéves, szöszi, angyalarcú kislánynak mi mással...?:-)

Emígyen készült:

Kivágtam egy 20x15-ös kartont a képeslap alapjának és a hosszabb felénél kettéhajtottam, félretettem. Egy másik kartonból, ami aztán a képeslap "arca" lett, egy kb 9x14-es téglalapot vágtam, majd egyenes, hurkaformájú rést vágtam bele, amit egy sablonnal rajzoltam rá. (Létezik ilyen alakú kivágó is, azzal még könnyebb a dolgunk.)







Egy kisebb téglalapot vágtam egy egyszínű kartonból és ugyanakkora rést vágtam rajta, majd ezt a karton hátuljára ragasztottam, megerősítésnek.



Kiválasztottam és kivágtam a "futkározó" figurát is, ezt szintén egy keményebb alapra, középvastag kartonra ragasztottam.



Utána jött a barba-trükk: vettem két nagyobb, lapos gombot, majd kétoldalú pufi ragasztókockákkal a lyukon át egymáshoz ragasztottam őket.





Aztán az elöl levő gomra ragasztottam kétoldalú cellux-szal a virágtündér-figurát és ez utóbbira egy tintázott szárnypár is került még utólag. Végül az egészet sok pufi ragasztókockával a kettéhajtott képeslap-alapra ragasztottam, hogy legyen helye a hátsó gombnak is a csúszkáláshoz.



És kész is!:-)









A Webster's Pages "a sweet life your best life" papírjával dolgoztam és Linsey "szárnyaival".:-)
Inspiráció: Debbie Olson

3 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon ötletes és csodálatos lett!

csuti írta...

Fantasztikus lett! Nagyon szép!

Vera írta...

Ez csúcs ötlet és nagyon szép lap! Gratu! :)