2009. november 2., hétfő

Még ilyet...!:-)

Tavaly év elején, amikor még a digitális scrapbookolás megszállottja voltam, egy pár digitális készletet is készítettem. Ezeket feltöltöttem a szokásos módon freebie-ként, mindenki számára elérhetőként. A statisztka szerint volt százával letöltés és jópár köszönet-visszajelzés is a Világ minden tájáról (ezeket nagyon bírom!:-)), de aztán a feledés homálya borult a készletekre, legalábbis részemről és végül az én inaktivitásom miatt talán egy év múlva végül ezek törlődtek is a feltöltött helyükről... (Ezúton is elnézést azoktól, akik a tavalyi bejegyzések alapján le szerették volna ezeket tölteni, de már nem sikerült!!)

Milyen viszont a véletlen: rábukkantam pár digitális oldalra nemzetközi galériákban, ahol az én készletem elemeit használták - és ezt persze oda is írták, így még én is felismertem utólag...!:-))))))))

Nézzétek csak!

http://scraporchard.com/gallery/showphoto.php?photo=3521&ppuser=27

- az Ász kártyalap -

Nincsenek megjegyzések: