2008. március 17., hétfő

Első IGAZI készletem - Abigél ihletésével (FREEBIE)

Bizony, a könyv és a film, az a bizonyos Abigél. A kedvencem. A készlettel a nagyszerű írónőnek, Szabó Magdának kívántam tisztelegni.

A készlet elemeiben pedig próbáltam érzékeltetni a kollégium és a park misztikus, ódon hangulatát; a csipkék a falak mögött egyenruhába bújtatott lányok romantikus lelkét, a tintakeretek az irkákba firkált mély érzelmeket tükrözik. Abigél alakja is feltűnik sejtelmesen a háttereken, valamint egyik levelének sorait is olvashatjuk némelyiken... Ezen kívül helyet kapott néhány ismerős név és az ominózus leltárjegyzék is a megsárgult napló lapjain. Készítettem egy, a magyar ékezetes betűket tartalmazó, az egyik háttér színeiben megjelenő betűkészletet is.

Technikai részletek: A készlet Photoshopban készült. Segítségül hívtam hozzá régi fotókról átmásolt kopás-kereteket, egy régi könyv borítójáról kivágott és módosított motívumokat (keretek, swirl és címke), egy szobor fotóját, a tanulószoba-háttérnek pedig szintén egy régi fotó az alapja (www.old-picture.com). A naplólapot egy új, bascannelt és öregített nyomtatványból készítettem. A csipke egyik saját terítőmről való otthonról, az egyik háttér sarkában feltűnő rózsabimbó pedig szintén saját szárítású kis rózsafej fotójából lett átalakítva.


Letöltés itt / Download here (98 MB)

Köszönöm, hogy megtiszteltél az érdeklődéseddel és örömteli felhasználást kívánok!
Happy scrapping!:-)

4 megjegyzés:

Ancsika írta...

Ez a készlet hozzám is közelebb áll, mint az előző. Délután le is töltöm :)
Köszi
Ancsika

Mesi írta...

Ez gyönyörű... Kár, hogy még mindig nem tudok digit csinálni, nagyon kellemes hangulata van ennek a készletnek! Az Abigél pedig nálam is nyerő, mint Szabó Magda minden műve. Grat!

Bea írta...

Gratulálok az első készleteidhez!

Töltöm is le máris, nagyon tetszik.

Maria írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.