2008. október 5., vasárnap

Vintage scrap-chat

Először tartottam este 9-től három órán át a scrap.hu "scrap-chat"-jével és nem bántam meg!:-) Nagyon jópofa volt. Miután otthon hiába próbálkoztam korábban a chat-hez csatlakozni, valami titokzatos okból kifolyólag ez nem sikerült, így anyunál "gyülekeztem" szombat este. Alkottunk a régi cserépkályhától kellemesen meleg, felújított, tiszta-új szobában, még a vadonatúj alkotósarkát is felavathattam: ő ugyanis digit csinált, én hagyományost. A chat lényege, hogy ilyenkor a szervezők által meghatározott instrukciók alapján kell alkotni, előre megadott alapanyagokból, miközben állandó on-line kapcsolatban vagyunk egymással - rém izgalmas!:-) És kellemes a tudat, hogy együtt alkotunk sok-sok megszállottal szerte az országban - sőőőőt...:-)

Valójában a képem volt meg kezdetnek és tudtam, hogy vintage-stílusban fogunk alkotni, szóval a barna papírokat készítettem elő... Találtam egy jó kis mintás Basicgray hátteret, aztán másik mintás háttérnek előkerült a kék repülős papír (K&Company) és belecsaptunk a lecsóba. Fő alkotóelem a saját készítésű, rétegezett virág volt, gyűrve, öregítve, majd ragasztva és miltonkapcsozva. A hátterek széleit is öregíteni kellett (bár ez nem volt újdonság, de mindig élvezem a készítését:-)), aztán jöttek a szalagok, csipkék és egyéb mütyürök, volt némi segítség az elrendezéshez is.

Éjfél után fejeztük be az alkotást, akkor sebtiben még feltöltöttem, aztán hónom alá csaptam a nagy fadobozomat és a papírokat és hazamentem az alvó családomhoz...:-) Nekem ez sikeredett - jó kis este volt!:-)

Nincsenek megjegyzések: