2008. november 23., vasárnap

Hiperegyszerű ajtódísz hullámpapírból

Megvan az idei itthoni karácsonyi színkombináció: a törtfehér-vajszín-óarany, ódon angyalkákkal teljessé tett hangulat mellett döntöttem! Arany-bronz karácsonyunk már volt korábban, úgyhogy néhány dolog máris megvan, pár kiegészítőt még kell vásárolni és gyártani majd - de hiszen erre még van több mint egy teljes hónap!:-)

A ma délelőtti ténykedésem eredménye egy ajtódísz háromféle hullámpapírból, amit nagyon egyszerű elkészíteni. Az alapötlet Elsie Blahától származik.

A papírokból azonos nagyságú levélformákat vágtam (egy sk. sablon alapján), aztán ezeket körbe rendeztem, a második réteg levéllel egymáshoz ragasztottam a papírdarabokat, végül tettem még pár réteg levelet és az alap máris megvolt!

Arany, bronz és fehér akrilfestékkel húztam át finoman a "hullámokat" antikolásként, aztán ragasztottam rá gombokat (részben nagymamám gyűjteményéből, valódi régieket is!:-)), az új gombokat is antikoltam festékkel. A szalagot kétoldalú ragasztóval erősítettem a koszorú hátoldalára, majd szintén kétoldalú ragasztóval került fel a feliratos táblácska is.

És hogy látható legyen, valóban mennyire gyerekjáték az egész: a kétéves kisfiamra bíztam a hullámkarton-levelek "régiesítését", ő nagy örömmel tépkedte le a felső réteget, hogy a hullámos rész kilátszódjon...:-)

2 megjegyzés:

Merika írta...

Azok az ügyes kis ujjacskák!!!!
Nagyon szépet csináltatok!!!

Kata írta...

Milyen ötletes! Nagyon ügyesek vagytok! :-))