2009. február 2., hétfő

Januári pillanatok


Egy januári családi oldalt készítettem tegnap, a hónap legemlékezetesebb pillanataival. Volt kirándulás, szülinap, Tropicarium és önkéntes takarítás is...:-)

A fotókat fekete-fehérben nyomtattam ki és egy K&Company hátteret választottam nekik. A képek szélét koptattam, majd Brenda Walton írásos papírból egy téglalapot vágtam alájuk, amit megtépkedtem a szélein és még egyet, amit széttéptem. Minden tintáztam, aztán felragasztottam, a kis darabokat is, amiket aztán két sor gépi varrással is rögzítettem. A szív-inda és rá a 3D-s zöld szív Basicgrey-től, a "pillanatok"-táblácska Daisyd's-től. A dátum azzal készült, amivel látszik: műanyagszalagos betűnyomóval.:-)

3 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia!
Játékba hívtalak, ha van kedved hozzá.
Itt megtalálsz:http://zsuzsi77.blog.nlcafe.hu/

Timcso írta...

Nagyon szép ismét! A szíves indácska a kedvencem!:)

csuti írta...

Nagyon tetszenek ezek a széttépett papírok! Klassz lett!