2009. február 2., hétfő

Mitől is függök...?

Ismét egy játékra invitáltak, Zsuzsitól érkezett a felhívás hozzám: nevezetesen, hogy mely "függőségeim" is vannak nekem, amelyek nélkül nem tudnék létezni...?

Nekem viszont se kávé, se cigaretta...!:-) Úgyhogy eleve hátránnyal indulok. Ráadásul mások függőségeinek és függéseinek a feloldásában segédkezem hetente többször is... Persze ez még nem zárja ki a cipész cipőjét, mint tudjuk.:-)

Hát elgondolkodtam...

internet és blogírás - Kétségtelen és kézenfekvő, a legelemibb, évek óta, legfőként pedig lassan úgy 3 éve, amikor egy márciusi napon belefogtam a pocakblogomba...:-)

alkotás - Szintén alapvetés, kis kihagyásokkal gyermekkorom óta. Akkor főként még csak papírokat használtam el tucatjával és színesceruzákat koptattam.

kosztümös filmek & regények - Valamelyik, feltétlenül. Ha nem nézem, olvasom, ha éppen nem ilyet olvasok, nézem. Vizuális és/vagy szellemi-érzelmi feltöltődés egyik fő forrása nekem. Mindig inspirál és megnyugtat.

ölelés - Páromat és kisfiamat, minden nap, sokszor.

Az gáz, ha nincs is több...?:-D Ja, de, na jó:

rendrakás - Szerintem nálam nem klinikai mértékű, de azért talán függőség. "Rend a rendetlenségben"-típus vagyok, pl. ruháim akár napokig gyűlhetnek az ágytámlán, amíg elpakolom őket, DE csak az én oldalamon és nem a nappali kanapéján, mert ott zavarnak...!:-) Vagy a használt poharak ne legyenek szanaszét, hanem szépen a mosogatóban, de ott reggeltől estig akár, akkor aztán végül elmosom mindet. Valahogy így.:-) Így aztán többnyire nagy rend van nálunk vagy az ilyen trükkök miatt úgy tűnik...:-D

Kíváncsi volnék Merika és Ági függőségeire!:-)

2 megjegyzés:

Merika írta...

Köszönöm a "felhívást táncra" akad néhány ,majd sorbaszedem őket!

Ági írta...

jaj...ha meggyógyulok, megírom..olyan vacakul vagyok, hogy még a KÁVÉ sem esik jól...