2009. május 6., szerda

Húsvét



Picit késve készült el és még késettebben töltöm fel - de jobb későn, mint soha.:-)

Húsvét hétfőjén három kis vendégünk volt a kertben és kiválóan szórakoztak - hát ez is épp egy olyan esemény, ami miatt a scrapbook-ot egyáltalán kitalálták!

Az oldal ötletét, az elrendezést és a fát egy, a scrapbook.com-on lelt külföldi oldalról lestem - sajnos nagy hibám, hogy gyakran nem jegyzem meg a forrást...

Alapnak egy Brenda Walton papírt használtam egy albumos készletből. A vastag, csipkeszerű lyukacsos szalag saját művem: maradék vaníliaszínű márványos háttérpapírból készült a scrap.hu-tól kapott ajándékcsomagban lapult Fiskars lyukasztó segítségével, amivel csepp alakú lyukakat lehet vagdosni. Aztán gyűrtem, koptattam, tintáztam is a szalagot.

A fa volt persze a leg-időigényesebb: a törzset sima csokoládészínű pasztellpapírból vágtam ki, széleit fehérrel tintáztam, aztán pár kört vágtam ki maradék kék-zöld-málnaszínű papírokból, amelyekre csigavonalban gépi varrást tettem, széleiket reszelővel gyűrtem-koptattam. Végül felragasztás után mindegyikre került egy gomb.

A képeket photoshopban dolgoztam meg ilyen "púderes" színűre, ezeket is koptattam a széleken. A kommenthez és még itt-ott halványan Simon Says Stamp bélyegzőt használtam.

Nincsenek megjegyzések: