2008. április 7., hétfő

Férjemnek névnapjára

Még március elején készült, az első minialbum-próbálkozásom. Az oldalak hátterét különböző digitális készletek háttereiből nyomtattam közvetlenül a hófehér, vastagabb A4-es papírok mindkét oldalára (nem vastag karton) és vágtam aztán formára. Az összefűzéshez mindegyik lapot elláttam színes csőszegeccsel. Amolyan "hibrid"-alkotás lett, mert például az első, kisebb, "szeretlek"-feliratú lapocskát én szerkesztettem grafikai programban, ellátva azt felirattal, látszólagos szalaggal és szívecskével. A képeket kicsit kisebb méretben magam nyomtattam otthon. A képek körüli színes kereteknél hol sötét, hol fehér pasztellceruzával satíroztam. Került az albumba a filcvirágok, kaparós matricák, gombok mellé öntapadós alapra nyomtatott virág és gomb is, szintén digitális készletekből. Végül pedig a kis album egyik érdekessége, hogy az összekötő zsinórra kötött szalagokból a széles rózsaszínű még az egyik nászajándékunk kötözője volt több mint 4 éve...:-)

Nincsenek megjegyzések: