2008. augusztus 10., vasárnap

Fiús romantika

Aki bukik a vintage-hatásra egy kis romantikával fűszerezve, ámde egy fiúgyermek a fő ihletője, annak ebben nincs szerencséje.
Közéjük tartozom.:-)

De úgy döntöttem, egy 21 hónapos fiúcska is "kaphat" romantikusabb, csipkésebb körítést és meg is csináltam! Az alap egy Rayher háttér volt, a fehér rózsa csokorja (8 db) volt 300 ft egy kreatív boltban, a vörös rózsának darabja 100 ft, ezeken kívül még klasszikus fehér tortapapír, szürke vastagabb háttérkarton, miltonkapoccsal összefogott pezsgőszínű széles szalag, egy fémdárdácska, romantikus rub-on (kaparós matrica) és pecsét (+ zöld, barna és piros pecséttinta) kellett az oldalhoz.

A fotók szélét körömreszelővel kapartam használtra, a háttérpapír szélét sniccerrel bevagdaltam és gyűrögettem, majd zölddel végigtintáztam, így ragasztottam a kartonra. A bal felső sarkát felgyűrtem-takartam és egy darab tortapapír került alá, barnával tintázva, a rózsa ragasztott feje fogja le ezt a részt.

Nem igazán vagyok a híve az angol nyelvű feliratoknak, de sajnos ma itthon még mindig főleg ilyen kaparós matricák és címkék kaphatóak - így ha ezeket használom, maximum arra tudok törekedni, hogy az angolt a magyarral legalább ne keverjem sehogyan, mert azt pedig kifejezetten nem szeretem. Így az utóbbi két oldalra komment nem került - de remélhetőleg az utókor számára a feliratokban is minden fontos benne van...:-)

3 megjegyzés:

Kuznyec írta...

Légyszi, kukkants be a blogomba! :-)

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon szépséges és hangulatos lett! :)

szrjudit írta...

Tetszik az új design is, ez a kép pedig gyönyörű, gratulálok!