2008. augusztus 3., vasárnap

Mini Indy

Mit tegyen az ember lánya esténként (amikor éppen nem mozizik, barátnőzik), ha élete nagy párja és élete kicsiny párja elutaznak kettesben a nagyszülőkhöz vidékre 4-5 napra?
Hát szkreppeljen!:-D

Egy nagy kreatívboltos bevásárlást követően lehetetlen csak eltenni és ki sem próbálni az új cuccokat. Bár igazából meg sem próbáltam "küzdeni"... Egyszerűen kerestem egy fotót a tarsolyból a szerzett gyönyörű papírok és kellékek színvilágához és nekikezdtem.

Ezúttal valami kalandosabb hangulatot szerettem volna, úgy, hogy közben megmarad az oldal "kisgyermekes" jellege is, így pisztáciazöld, csokibarna és fiús kék pöttyökkel ellátot papírt választottam alapnak a We R Memory Keepers-től. A háttér egy egyszínű, vajszínű pasztellpapír lett, a hagyományos 30x30-cm-es méretben. Erre vágtam a pöttyösből (egy lapostányért körberajzolva:-)) egy nagy kört, amiből aztán egy kis szeletet levágtam és ezt a kör másik oldalán aztán hozzáfűztem. Ehhez csőszegecseket használtam (este 11-kor a teraszon, a kövön beverve a papírba a 6 db szegecset, de szomszédok hallgattak, talán megszokták már...) és ezekbe fűztem a keki színű szalagot. Ezt ragasztottam fel először és ezen tudtam aztán próbálgatni a további elrendezést. (Rika!:-) Hogy miért szalag és fűzés...? Nekem ez valahogy ebben a színben például a bakancs fűzőire enged asszociálni vagy egy madzaggal összefűzött hátizsákra - de bevallom, előzetesen nem gondolkodtam ezen, csak a kérdésed után...:-))

Az újságpapírszerű, szintén scrapbook háttérpapír a Rayher márka, az ebből vágott darabot körben égettem, krétáztam.

Sok 3D-ben feltett elemet használtam, így például a feliratot photoshopban szerkesztettem, egy "csokiszerű" textúrát tettem a megvastagított betűkre és így nyomtattam egy egyszínű pisztáciazöld pasztellpapír alapra. A "mini" felirat kézírással ugyanerre a papírra, ahogyan az inda is ebből lett kivágva. Az inda fölötti pöttyök a háttérpapír pöttyei. A két kisvirág fémből van. Ezek mind-mind pufiragasztóval kerültek fel az oldalra. Ezen kívül szinte minden papírszélt krétáztam-tintáztam a kopottasabb hatás kedvéért.

Legvégül vékonyhegyű barna filctollal keretet rajzoltam az oldalnak, dupla csíkkal, mivel a kettévágott és összefűzőtt kör összességében kisebb lett az oldal szélességénél és valahogy így lett teljes az oldal.

2 megjegyzés:

csuti írta...

Ez az oldal is szuper (itt is elmondom) és köszi a hasznos leírást róla. Csuti

Rika írta...

Az előzőt elírtam, úgyhogy ismétlek. Szóval a bakancs fűzője tényleg passzol, ez eszembe se jutott. A nők fűzős ruhája ugrott be erről. Köszi a magyarázatot Tina! Azért alapvetően tetszik ám az egész oldal!