2008. szeptember 2., kedd

Azonos színvilággal

Gyönyörű, összeillő Rayher háttérpapírokat találtam, bézs-bordó csíkosat és hozzá virágindásat. Vettem hozzájuk egyszínű bordót és máris tobzódhattam! Szerintem ebben a műfajban pár "intenzív alkotói hónap" (micsoda szavak!:-D) után azt már biztosan tudja magáról mindenki, hogy milyen eszközökkel, alapanyagokkal dolgozik szívesen. Nekem egyértelműen első helyen állnak a papírok - van, hogy nem is használok semmi mást, csak vágok, tépek, gyűrök és ragasztok! Második helyezett a pecsételés, imádom. Ide sorolom a tintával való öregítést is, szinte mindig előkerül mostanában a tintapárna, bármit is csinálok - de van, hogy pasztellceruzával, krétával, égetéssel öregítek - na jó, akkor ez kettő a második helyen: pecsét és öregítés, jó?:-) És most jöhetnének dobogóra még a... gombok? Szalagok? Kapcsok? Fém rátétek? Virágok? Nem, azt hiszem, hogy nálam a kaparós matricák a bronzérmesek - gyors, egyszerű, nagyon hatásos hozzávalók, órákig tudok válogatni köztük és szinte "kéjes örömmel" használom fel őket aztán...;-)

De vissza a bordós papírokhoz: éppen kapóra jött a scrap.hu "hagyományos család" stafétája - mármint nem a család hagyományos, hanem a technika:-), itt aztán rögtön fel is használtam a szerzeményeket. Hana után jöttem - hát nehéz dolgom volt, tényleg igazi kihívás!:-) Az egész oldalnak az elrendezését vettem át, csak fordítottam rajta egyet, mert nekem álló képem volt. A középen futó vastag sáv mintája nálam is virágos, ez is nagyon tetszett Hanánál és a "MI" szócska kiemelése, ami az ő aranyos gombos megoldásától eltérően nálam egy kis fehér fa szívre került kézírással. Az oldal négy sarkában fekete sarokpecsét van, került a képre fém virág és 3D-ben egy, a sáv mintájából kivágott virág-inda is. A fehér feliratot pasztellpapírra nyomtattam körvonalas betűkkel és onnan vágtam ki, ragasztottam fel. Az idézetből a "boldogság" szót vittem tovább. (Az oldal még nyár elején készült...)

A papírokból maradt, aminek nagyon örültem, főként, hogy legkedvesebb barátnőm kislányának a szülinapjára a róla készült digitális oldalakat egy nagyon egyszerű kis albumba foglaltam - ennek az albumnak a fedlapját díszítettem aztán ismét ezekkel a papírokkal (és egy fehér fa szívvel, piros fa virággal).

Nincsenek megjegyzések: