2008. december 26., péntek

"Rejtvény-oldal" - 1.rész

Tavaly, amikor ideköltöztünk az új lakásunkba, kitettem a kisfiam ajtajára egy scrap-oldalt. Egy vastag kartonra applikált oldalt, amin ugyan ő van, de valójában azért került ki, mert nem tudtam sehová lefűzni a vastagsága miatt... Most pedig szándékosan, az előző helyére készült egy másik oldal, hiszen novemberben szülinapot ünnepeltünk! Egy komoly fiatalemberről meg ne legyen az ajtaján a babaképe, hát nem...?

Az oldal alapja vastag doboz-hullámkarton lett, amit itt-ott megtépkedtem, hogy a hullámos része is látszódjon és fehér tintapárnával aztán hangsúlyoztam is ezt a mintázatot. A vajszínű, egészen halványmintás Daisyd's háttérpapírból minden oldalán 2-2 cm-t levágtam és az így keletkezett négyzetet a hullámkarton közepére ragasztottam (a szélek reszelése, tintázása után). Előzetesen egy skiccet rajzoltam arról, nagyjából mit hová szeretnék, így tudtam, hány és milyen alakú "mozaikdarabra" van szükségem az oldalhoz és nagyjából azt is, mivel szeretném ezeket díszíteni. Többnyire olyan mintákat, díszítőket választottam, amelyek illenek Andrishoz, nagyrészt "róla szólnak": a vonat, a hangjegyek, a fém díszítő a játékokkal... Elkészítettem fotókartonra ragasztott Daisyd's háttérpapírokból a kis négyszögeket és díszítettem, a szélükön reszelővel koptattam, tintáztam őket.

A fotót photoshoppolás után (világosítottam, aztán egyes részeken levettem a szín telítettségét) rendhagyó módon sima fehér fotókartonra nyomtattam és nem fotópapírra, így érdekesebb, egészen matt hatása lett. Ennek a széleit is koptattam és egy barnával tintázott fehér alapra ragasztottam. A részleteket végül az elhelyezés után ragasztóstifttel és kétoldalú ragasztószalaggal tettem fel.

Madár, szívecske és zöld ág: Brenda Walton Scrapbook Kit - Brianna - Embossed Stickers
Vonat: Paper Journeys "Grand Tour" paper collection

És most jön az érdekesség: az oldal 3 db rejtett kommentet is tartalmaz! Egyelőre nem árulom el, hogy ezek hol vannak, sőt, legyen ez rejtvény!:-) Az első megfejtőnek, aki mindhármat itt megjegyzésként felsorolja, egy sk-képeslapot és egy kis meglepi-ajándékot fogok küldeni postán, újévi üdvözletként!;-) Hajrá!:-) Határidő: 2008. december 29. déli 12 óra
A megfejtést és a kommentek elkészítésének leírását aznap délután töltöm majd fel.

Íme egy kis segítség, egy pár részletfotó:

6 megjegyzés:

Szilvii írta...

Szia! Először is nagyon aranyos oldal! A három rejtett kommentár helye szerintem: a fotó alatt található kis tekercs, a hangjegyes gyufásdoboz, és a fotó felett lévő csíkos papír, amely át van kötve kenderzsinórral. Remélem, hogy talált...:)

Káté írta...

Nagyon szépséges lett ez az oldal is!
Én is ezekre tippeltem volna, bár nekem a vonat is "gyanús". Kíváncsian várom a megfejtést!

BoBo írta...

Nagyon klassz az oldal, bár lekéstem. Pedig egy igazi Tinás lapnak örültem volna:-) Szerintem a hangjegyes doboz és a kis tekercs ahogy Szilvi írta,valamint a vonatos (a nagyobbik vonat) lap felhajtható.

szilvie írta...

A tekercs meg a gyufásdoboz oké, a harmadik nem könnyű. Nekem a kép jobb felső részében levő madár és az alatt a levő négyzet alakú lap gyanús...
Mindenesetre Brúnó az ölemben ül és rámszólt, hogy nem nézheted olyan közelről a tévét :-)))

csuti írta...

Először is, nagyon klassz oldalt készítettél ismét. Az én három tippem, a tekercs, a kép fölött lévő átkötözött papír, és a nagy vonat. Remélem talált!

szilvie írta...

Hehe, spionkodtam a srapbook.com oldalon az albumodban és ott leírtad angolul a megfejtést! :-)