2008. december 7., vasárnap

Őszi nosztalgia

Már mindenki a gyönyörű karácsonyváró oldalakat gyártja, amíg én még bőven az őszi képeink feldolgozásánál tartok...:-)

Készült rólunk még októberben egy családi sorozat Szentendrén az erdőben, ezekből készítettem egy duplaoldalt és külön a kisfiamról még egy oldalt. Igyekeztem hasonló technikával és alapanyagokkal dolgozni ezeken az oldalakon, mivel egy sorozatról van szó, így visszaköszönnek papírok, színek, motívumok mindhárom oldalon. A feliratokat is hasonlóan oldottam meg és ugyanazzal a narancsszínű papírral, bár eltérő betűtípussal. Dekorációnak vászon-műanyag-fa levélkéket használtam illetve a kisfiam szimpla oldalán van egy eredeti makkocska, amit ő maga gyűjtött ezen a kiránduláson. Technikákban a tépést használtam, öregítettem tintával és gyűréssel, reszelővel kapartam a papír-éleket. A feliratokat először fordítva fóliára nyomtattam majd arról még nedvesen rányomtam a megfelelő helyre. A fotók széleit is reszelővel koptattam és volt, hogy levágtam belőlük, miután három 10x15-ös kép már a felső határ egy 30x30-as alapra, de kisebb képmérettel is dolgoztam, hogy ne legyenek túl zsúfoltak az oldalak.

Elsősorban Daisyd's és K&Company papírokkal dolgoztam.
Fotók: www.szilvifoto.hu

(A duplaoldal minősége nem túl jó, elnézést, hamarosan cserélem és részletfotók is lesznek!)

Nincsenek megjegyzések: